• Pressemitteilung der Firma PR1-Presseagentur, 09.12.2011
Pressemitteilung vom: 09.12.2011 von der Firma PR1-Presseagentur aus Eupen

Kurzfassung: Ongeveer 9 jaar geleden overleden voor ons 2 dierbare binnen een tijdsbestek van 4 maanden. En 4 jaar later mijn neefje op 33 jarige leeftijd. Wij hebben veel verdriet gehad de afgelopen jaren en het was zwaar om dit een plekje in je hart te geven, ...

[PR1-Presseagentur - 09.12.2011] Waarom Arno voor dit lied
videoclip "Es iemand diech allein achterliet” heeft gekozen.

En 4 jaar later mijn neefje op 33 jarige leeftijd. Wij hebben veel verdriet gehad de afgelopen jaren en het was zwaar om dit een plekje in je hart te geven, met zingen is mij dit redelijk goed afgegaan, vandaar ook één plaat op mijn album gericht aan de overledenen van de afgelopen jaren. Bovenstaand liedje was net twee à  drie weken ingezongen. Toen er plotseling een heel goede vriend overleed aan een hartstilstand, ook hij was pas 43.

Vandaar ook met de bedoeling om met dit leid steun te geven aan andere mensen die ook een dierbare hebben verloren.
Deze plaat is voor ons dubbel zo emotioneel, maar putten er toch veel kracht uit.

Samen met mijn vrouw Nicole hebben wij besloten dat van elk verkochte DVD van de videoclip € 1,= naar een goed doel gaat.

Gezien de binnenlandse maar zeker de buitenlandse media aandacht van radio en TV vanuit Duitsland
België hebben we in overleg met de productiemaatschappij
Pur 1 TV besloten een persbericht te laten uitgaan. Tijdens de CD
Videoclip première is er een Live Radioverslag en TV opnames gemaakt die rechtstreeks worden uitgezonden via internet. Pur 1 TV die onder andere opnames verzorgen voor SBS – Sat 1 en RTL. zal de uitzending verzorgen.

De afgelopen maanden is er door het Management van EventMusic en Arno hard gewerkt aan de Nieuwe CD. Tijdens de promotietour is er media belangstelling gekomen vanuit België en Duitsland van Radio en TV. Door het Management en Pur 1 TV is besloten om een Videoclip op te nemen van het lied "Es iemand diech allein achterliet” dat Live wordt uitgezonden tijdens de première. De videoclip is exact om 22:00 uur te zien via de website van Arno Hameleers http://www.arnohameleers.nlen website http://www.pr1.be

PR1-Presseagentur
PUR Radio 1 Mewdiengesellschaft SPRL
Forum Eupen Industriestrasse 38
B 4700 Eupen Belgien
www.pr1.be info@pr1.be

Über PR1-Presseagentur:
Mediengesellschaft TV / Audio /Print

Firmenkontakt:
PR1-Presseagentur
PUR Radio 1 Mewdiengesellschaft SPRL
Forum Eupen Industriestrasse 38
B 4700 Eupen Belgien
www.pr1.be info@pr1.be

Die Pressemeldung "Waarom Arno voor dit lied videoclip Es iemand diech allein achterliet” heeft gekozen." unterliegt dem Urheberrecht der pressrelations GmbH. Jegliche Verwendung dieses Textes, auch auszugsweise, erfordert die vorherige schriftliche Erlaubnis des Autors. Autor der Pressemeldung "Waarom Arno voor dit lied videoclip Es iemand diech allein achterliet” heeft gekozen." ist PR1-Presseagentur.